BELT CHANGES EVERYTHING | ROSEGAL |

16:49



Vežite se, jer nam moda kaže da je vreme da upotrebimo kaiševe u svim kombinacijama koje vam padnu na pamet. Ja sam danas vezala kaiš oko blejzera i baš mi se dopada, a vama?

Ponekad samo jedan detalj može da zaokruži čitavu kombinaciju i promeni izgled u potpunosti. Upravo takvu moć ima kaiš. Ali ne bilo kakav. Kvalitetan sa zanimljivim detaljem ili pak onim naglašenim, poput velike kopče, rupicama kao što ima ovaj moj itd. Za sezonu pred nama dizajneri nam preporučuju ovaj dodatak u najzanimljivijim oblicima do sada.
A na sajtu ROSEGAL možete naći neki po vašoj volji.



Ovaj moj možete pronaći na linku: Solid Color Hollow Out Design Belt 

A ukoliko vas zanima torba, u njoj sam pisala u postu pre ovoga, a nju možete naći na linku: Crossbody Square Jointed Shoulder Bag

Koristite kod RGN20 (do 31.12.2019.) i ostvarite popust:


Over $30.00, save $5.00; Over $40.00, save $8.00; Over $50.00, save $10.00; Over $60.00, save $12.00; Over $70.00, save $14.00; Over $80.00, save $16.00; Over $100.00, save $20.00 !  








Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style






You Might Also Like

1 коментара

  1. Baš divan post, i slažem se da kaiš znači puno u svakom outfitu i da baš on može poboljšati cjelokupni utisak! Lijepo napisano!
    - Ako želiš posjeti moj blog, pišemo o sličnim temama i voljela bih da se međusobno podržavamo! ❤
    www.livinglikev.com

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook