TEDDY BEAR | DEAR-LOVER HAUL |

15:38



I da dragi moji, konačno mi je stigao dugo očekivani teddy bear dukserčić, sa dear-lover.com sajta. Ja sam ga nazvala tako jer je premekan, neverovatno koliko greje i mislim da će biti idealan za zimu.

Da ne poverujete da je koštao SAMO 9.78$! Za tu cenu je i više nego odličan.
Na sajtu možete naći razne  Wholesale Women's Clothing stvari i sve su brenda Dear-lover. Možda niste čuli za njih još uvek, ali eto, provereno, dobri su.







Zaista obožavam da svoje slobodne dane provedem u ovakvom jednom mekanom duksu, da se ušuškam uz knjigu i uživam.


Možete ga naći ovde: 

Pink Warm Furry Pullover Hoodie







Iskoristite BIG SALE dok traje, jer možete naći stvari i za 0.99$!

Pišite mi vaše mišljenje, a mi sve vidimo u narednom postu sa još jednim DEAR-LOVER komadom odeće.




Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 

- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

4 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook