MOJA NEGA LICA | SKIN CARE |

13:02





Već duže vreme želim da podelim sa vama kako ja to negujem svoje lice jer je sama procedura veoma jednostavna i nisam neko ko voli da nanosi puno krema i proizvoda generalno.


Ono što je OBAVEZNO i što morate da uradite svako veče pred spavanje to je da skinete šminku. Znači, ne postoji apsolutno nijedan izgovor za to. Moj redosled skidanja šminke i nakon toga nega lica je sledeći.


Oko 750din


Prvo što koristim za skidanje šminke je ovaj gel-piling od Neutrogene. Ovo mi je već možda 5. pakovanje i šta god probala novo uvek se na kraju vratim ovom pilingu. Piling je srednje jak, ja ga koristim svakodnevno i ne iritira mi kožu, niti se crveni što ume da se desi kada određeni piling koristite svaki dan jer su oni inače malo jači i intenzivniji način skidanja šminke.


Moja koža lica je masna a ovaj piling je napravljen od citrusnog voća. Ako niste znali, citrusno voće i sama ta njihova kiselina pomaže nama sa masnom T zonom jer smanjuje i sprečava pojavu sebuma. Takođe, možete praviti i prirodno vi sami razne maske za lice od citrusnog voća i videćete ozbiljne rezultate.

Piling kao i svaki ima te male čestice koje baš dubinski čiste kožu, oslobađa pore i pruža tu neku pravu posebnu svežinu. 







Nakon toga, retko gde ali ostane mi na nekim mestima ostatak pudera ili šminka na očima a za to koristim nezamenjivu Garnier micelarnu vodu. Takođe sam eksperimentisala sa raznim drugim micelarnim vodama, ali mislim da nijedna mi ne radi posao kao ova i nije prvi put da je hvalim.

Za šminku na očima mi je fenomenalna, sve mi skine, pa i maskaru. Ja koristim ovu za osetljivu kožu i mnogo je volim i još uvek joj nisam našla bolju zamenu iako sam probala i skuplje proizvode ali ništa. 



Oko 400din


I za kraj na lice nanosim ovu La Roche-Posay kremu, u pitanju je Effaclar H krema, mnogo mi prija, takođe je za masnu kožu. Umirujuća je, hidratantna, ne isušuje kožu! što je veoma važno, pogotovu sada u ovim hladnim danima.
Ono što volim da radim jeste da je nanosim kada legnem da spavam i prespavam tako sa njom na licu, ujutru se umijem i osetim dodatno osveženje.

Oko 2200din





Zapamtite ako dobro i redovno čistite vaše lice, svaki puder će vam odgovarati i lakše i lepše će se naneti.

Ovo što ja koristim je veoma jednostavno, povoljno a efikasno.
Kako se vama čini? Da li ste probale nešto od ovoga? I šta vi koristite kada je u pitanju nega lica?




Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:


- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook