LITTLE BLACK BAG | ROSEGAL |

19:58

Ako razmišljate šta da poručite sa stranih sajtova, a plašite se da bi mogli da pogrešite u veličini, materijalu ili slično onda poručite torbu
Do sada baš nikad se nije desilo da sam pogrešila u odabiru neke torbice ili da nisam zadovoljna.

Ovog puta je u pitanju mala crna torbica
Može se reći da je klasična i komad koji ide uz sve. Na prvi pogled mi se odmah svidela jer je veličina veoma praktična, može da mi stane i novčanik i neka šminka, skoro sve što je neophodno.
Materijalom sam zadovoljna, napravljena je od veštačke kože sa dodatkom pliša, pa joj sve to daje i luksuzan izgled i sviđa mi se to što su joj ostali detalji zlatni, jer mi ide uz većinu stvari.


Poručila sam je sa sajta ROSEGAL, pa je možete naći OVDE






Koristite kod RGN20 (do 31.12.2019.) i ostvarite popust:


Over $30.00, save $5.00; Over $40.00, save $8.00; Over $50.00, save $10.00; Over $60.00, save $12.00; Over $70.00, save $14.00; Over $80.00, save $16.00; Over $100.00, save $20.00 !  








Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook