PUF RUKAVI | MEX LINE |

12:35



Komad koji mi je odmah zapao za okom u Mex Line-u je ova košulja sa puf rukavima. Ovakve košulje su idealan izbor i za dnevne a pogotovu za večernje varijante. Iako ide zima i dalje su mi pravi favorit kada ne znam šta da obučem.
Naglašeni rukavi daju celoj kombinaciji "Wow" izgled i nisu vam potrebni preterani dodaci. Ja sam dodala torbicu oko pojasa, ali nije neophodno.
Takođe kako idu hladni dani obožavam kožne pantalone, helanke, šta god, savršeno se uklapaju uz gotovo sve. A pravo olakšanje je kada sve možete naći na jednom mestu.

- košulja: Mex line
- torbica: Mex line
- kožne pantalone: Mex line







Poslednjih par sezona možete primetiti da su se dugi mantili ponovo vratili. Nikada nisam nosila neki takav sve do sad. Mogu vam reći da pre svega odlično greju, a ja vam savetujem da obavezno naglasite struk kada nosite tako nešto, bilo torbicom, kaišem, svejedno.

- mantil: Mex line
- torbica: Mex line











Butik MEX LINE možete pratiti na:
- facebook: Mex Line
- instagram: mex_line



A mene zapratite i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook