TRI METERA SOMOTA | MEX LINE |

11:24



Ćaos drage moje, danas vam predstavljam dve kombinacije, zapravo je ista haljina samo su različite boje.
Ne znam koje je vaše mišljenje za nošenje haljina po ovom hladnom vremenu ali meni to ni malo ne smeta. Na duboke čizme, čarapice i dobru jaknu koja vas greje nema da brinete.

Sam materijal ovih haljina je veoma topao i debeo, u pitanju je somot, na linije. Mnogo su meke i ugodne na dodir, a i lako se kombinuju. Naravno ja favorizujem crnu boju kao što možete i da vidite na slikama.

E sad, ako se pitate odakle su haljine, imate jednom pravo da pogodite!
Pa naravno, iz Mex Line butika.

Juče su im stigle sjajne stvari, tako da bacite pogled:

fejsbukMex Line 
- instagrammex_line














Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook