MEX LINE outfit | PANCEVO |

12:41



Drage moje pančevke (i okolina), od danas ovde na mom blogu ponedeljkom i četvrtkom možete pogledati odevne kombinacije iz butika MEX LINE. Sigurna sam da ćete pronaći nešto lepo kao i ja.
Takođe moram da spomenem da danas i sutra, odnosno 18. i 19. su
SHOPPING DAYS u njihovoj radnji, tako da iskoristite popuste!

Njihov fejsbuk: Mex Line 
- instagram: mex_line




Za danas sam vam spremila nešto što ja mnogo volim da nosim a to su košulje i suknje. Iako je napolju hladno nije mi problem da obučem ovako nešto jer izgleda fantastično.
Tufne su popularne decenijama unazad, a kada je jesen najbolje je da izaberete neke komade u tamnijim bojama, naravno crna je uvek pravi i jednostavan izbor.

Uz to, da ne biste bile previše monotone, dodajte drugi komad na sebi u nekoj lepoj jesenjoj boji. Ja sam izabrala ovu suknju koja je između braon i neke breskva boje i mislim da se super uklopila. Šta vi mislite?
Sa ostalim akcesoarima možete da se igrate, ja sam dodala kaiš i naočare ali izbor je samo vaš. 











- košulja: Mex Line
- kaiš: LC Waikiki
- suknja: Mex Line
- čizme: Metro obuća

Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook