Mom's skirt from the 80s

16:14




Iznenadićete se kada shvatite da većini starih stvari iz maminog ormara možete dati novi život i ulogu. Sličnu cvetnu suknju možete sigurno pronaći u Zari, H&M-u itd. ali takođe možete pogledati šta to vaša mama krije u ormaru još od njene mladosti i to ukombinovati sa nekim vašim trenutnim omiljenim komadom.


Obožavam cvetni dezen na odeći bilo da se radi o haljinama, suknjama, bluzama, košuljama, šta god. Meni je cvetni dezen siguran znak ženstvenosti i elegancije, a kako je leto, može se reći već počelo, sa njim ćete sigurno biti zapaženi. Ali, budite pažljive i uvek odaberite da jedna stvar na vama bude cvetna jer više komada može da stvori utisak vas outfit "progutao" i da ste se izgubile u cveću.




Suknja na meni je kao što rekoh mamina kada je bila mlada (i luda), torba je skroz u boho stilu, možda mi fali šešir i spremna sam za more koje mi deluje tako daleko u ovom momentu, ali.. život je nepredvidljiv.










- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook