SUNKKISED

15:52




Voda, plaža, pesak, kokteli, bezbrižni dane i lude noći. Leto je kada vam je lepo u duši. Zar postoji bolji lek za dušu od sunčanja i kupanja u vodi? Jedva sam čekala sunčane dane da malo pobegnem od svakodnevnih obaveza i uživam, a Dresslily mi je pružio priliku da uz sve to imam super udoban kupaći kostim. 




Kupaći koji vam danas predstavljam možete naći OVDE 
Ali ja sam se malo igrala, pa sam uzela samo gornji deo, dok sam dole obukla običan beli, ali na slikama možete videti koliko je prelep i donji deo sa zanimljivim detaljem na sebi.

Tufnice poznate kao Polka Dots print nose se stalno bez obzira na sezonu, a kao što vidite lepo izgleda i bikini sa tim printom. Uživajte u letu! :) 




Polka Dot Rhinestones Ruffles Tankini Swimwear







Koristite kod DLBF20 za 20% popusta na sve sa Dresslily sajta. 



You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook