Anitex haul

17:04



Zdravo dragi moji! Danas sam tu sa nešto malo drugačijim postom, ali morala sam da podelim ovo sa vama. Nedavno sam otkrila potpuno novi brend Anitex koji se bavi proizvodnjom čarapa. U pitanju je naš brend koji ima dugogodišnju tradiciju u proizvodnji ženskih, muških i dečjih čarapa.Celokupan asortiman je proizveden od najkvalitetnijih materijala renomiranih svetskih proizvođača, od klasičnog najlona, pamuka, poliamida, likre i mikrofibera u čemu sam se i sama uverila.
Često mi se dešava da prilikom oblačenja najlon čarapa one puknu, a najveći krivac sa to su moji nokti i brzina, jer obično uvek negde žurim. Naravno i ovog puta sam žurila i u jednom trenutku sam mislila "to je to i ove si uspela da pocepaš" ali to se nije desilo i mogu reći da sam se iznenadila, bez preterivanja ali zaista je kvalitet odličan.



Prve koje sam poručila su naizgled obične crne najlon čarape ali one su sve samo ne obične jer su specijalno dizajnirane da podignu zadnjicu i uvlače stomak, što mislim da svaka devojka želi. One su iz ekskluzivnog programa, a tu možete naći razne sjajne modele.





Druge su mi omiljeni model čarapa ikad. Obožavam ove sa tačkicama, naručito kada su tačkice ovako sitne i dobro raspoređene. Mogu lako da se kombinuju uz milion kombinacija, ali ja sam ostala pri crno beloj kombinaciji.
Takođe moram da napomenem da čarape imaju dosta elastina a opet imaju i odlično prijanjanje uz oblik nogu. Ja sam ih poručila u veličini 3 i skroz su mi udobne, nigde me ne stežu a ne spuštaju se ni na dole što mi se često dešavalo.




Veoma sam zadovoljna i samom ljubažnošću prodavaca koji su mi pomogli i oko izbora veličine a i samim gestom, jer su mi poklonili ove preslatke sokne sa belom mašnicom koje ću rado nositi a i vama pokazati u nekom narednom postu.



Ceo program možete pogledati na https://anitexsocks.com/ a ja sam njih kontaktirala putem instagrama: anitexsocks gde možete i vi. 

    You Might Also Like

    1 коментара

    1. Preslatko i predivno. Čarapice su divne kao i kombinacije. Ti si predivna. Baš mi se dopada post♥

      http://sosihappylife.blogspot.com/

      ОдговориИзбриши

    Popular Posts

    Pratite me na instagramu

    Like us on Facebook