Zorannah gold parfem - recenzija

17:21



Ćao svima, danas radimo recenziju novog Zoraninog parfema pod nazivom gold. Ovo je njen drugi parfem i mnogo mi se više dopada ovaj nego prvi.
Parfem dolazi u militraži od 50ml i 30ml, a ja sam izabrala ipak ovaj od 30ml.

Veliki sam ljubitelj zlatne boje i moram da pohvalim pakovanje koje je baš lepo urađeno. Kutija ima zaštitnu foliju, lako se otvara, a unutra se nalazi klasična bočica od stakla.



[SVE SLIKE SU BEZ FILTERA]

Raspršivač je takođe klasičan kao kod svih parfema, a sam parfem odnosno vodica je blago žute boje, ali ne brinite ne ostavlja nikakve tragove.

Kada smo kod mirisa (što je i najvažnije) kupio me odmah.
Note su:
vanila
cistrus
kakao
sweet

Dosta je jači od prethodnog ali ima tu neku slatkastu notu. Postojanost je takođe veoma dobra kada uporedim to sa cenom, pa mislim da se onako dovoljno jako oseti i više od 10 sati.

Kod nas u Srbiji možete ga naći u svim Lilly i Dm drogerijama, ja sam ovaj od 30ml kupila u Dm-u za nekih 1400din jer je kod njih do 31.12.2019. sjajna akcija na parfeme (20-30% popusta). 





Celokupni utisak je veoma dobar, nemam nijednu zamerku, cena je pristupačna i samim tim je idealan parfem za svaki dan. Javite mi vi vaše utiske.
Ocena 9.5/10





Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook