MODNI REČNIK: Suknja A kroja | MEX LINE |

21:29



Iako dolaze hladni dani, suknje su i dalje moj favorit. Mogu reći da vladaju suknje A kroja, jer imaju tu neku draž.

Veoma sofisticirana, elegantna i privlačna, suknja A kroja stvara fantastičnu siluetu, a u zavisnosti od modela i dužine, možete je nositi u tako mnogo prilika. Ovo je odličan model suknje koji vam može pomoći da prikrijete i određene nedostatke na telu (posebno ukoliko imate izražene butine ili ste mršave (kao ja)). Generalno, odlična je za kombinovanje sa bluzama.




Ono što me posebno inspirisalo u odabiru ove kombinacije jeste kapa popularnog naziva "moskovljanka", koja zauzima posebno mesto kada je akcesoar u pitanju ove sezone.

Celoj kombinaciji dodaje savršen finiš.










- kapa: Mex Line

- bluza: Mex Line
- suknja: Mex Line
- torba: Mex Line
- čizme: Rosegal 




Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook