New Year is coming

13:13




Ovih dana na mom blogu ćete videti dosta veliki izbor haljina za praznike, a danas sam tu sa jednom plavom plišanom. Sviđa mi se što je uska pa lepo ističe vaše telo, a ako ste niske (kao ja) dodajte bilo kojoj haljini kaiš.

To vam govorim zato što kaiš stvara iluziju vaših nogu, a samim time stvara iluziju dodatne visine, tako da ćete bolje izgledati. Ja preferiram jednostavne kaiševe u zlatnoj ili srebrnoj boji, kao što je ovaj danas na meni jer celoj kombinaciji daje neku dozu luksuza.

- haljina: Mex Line
- kaiš: Mex Line
- šnalice: Mex Line








Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook