FABULOUS DRESS | MEX LINE |

11:03



Drage moje, da li se i vi spremate za novogodišnje praznike? Ja sam danas okitila svoju jelku, ali pored toga počela sam ozbiljno da gledam šta ću da obučem za novogodišnju noć.
Naravno. svaka od nas želi da tu noć sija, da bude primećena, posebna, a da se oseća prijatno i udobno u svojoj kombinaciji.

Ja sam našla haljinu koja će mi učini baš sve to! Od divnog je materijala, što se i odražava i na slikama, tako da možete da vidite i sami, a ako želite uživo da je vidite posetite MEX LINE butik gde vas ova lepotica (mislim na haljinu :D) čeka. 












Butik Mex line, možete pratiti na:
fejsbukuMex Line 
- instagramu: mex_line


A mene zapratite i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style



NOVI VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=JBrgWjyaYCc&t=4s

Otvaranje MAKEUP REVOLUTION adventskog kalendara



You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook