SNAKE SKIN

11:51




Mišljenja za trend zmijske kože su dosta podeljena, ali definitivno možemo reći da je trend koji se stalno prisutan, pa tako i ove zime možete naći haljine sa baš takvim dezenom.
Ja pre nisam bila neki veliki fan ovog dezena, ali valjda s godinama moje mišljenje se promenilo i sada mi se dopada. Današnja haljina na meni ja malo drugačija s obzirom na to da je u pitanju puder roza boja, pa samim tim haljina deluje nežna, elegantna i ne toliko upadljiva.

Gornji deo mi je posebno drag jer ide uz vrat a nazad se veže u mašnicu što daje veoma ženstven, damski izgled, dok dole je veoma zanimljivo jer se spušta u sitne falte pa celokupnoj haljini daje zanimljiv oblik.

I ovu haljinu možete pronaći u butiku Mex Line.


fejsbukuMex Line 
- instagramu: mex_line








Navucite na sebe drugu kožu i poput zmije dominirajte i budite primećene na dočeku nove godine ili u nekoj drugoj vama posebnoj prilici. 


A mene zapratite i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina

Otvaranje MAKEUP REVOLUTION adventskog kalendara


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook