WARM SHADES

12:57


Dobro je poznato (ako pratite moj instagram) da ove sezone obožavam braon boju i sve te tople jesenje tonove, tako da je današnji outfit takav.
Blejzeri i sakoi su večiti modni komadi. Savršeno se kombinuju za svaku priliku, pa mislim da s vremena na vreme treba da uložite u jedan dobar komad.

Moj današnji outfit je ceo iz butika Mex line, a možete ih pratiti na:

fejsbukuMex Line 
- instagramumex_line



Suknja je od tila ali ovi "louis vuitton" momenti na njoj su me oduševili i sve lepo uklopilo uz blejzer. Takođe mislim da bi ova suknja išla i uz all in black kombinaciju, s toga eksperimentišite! 








I za kraj, da ne zaboravim da podelim sa vama presavršene čizme sa sajta ROSEGAL, a više slika kao i cenu možete naći u linku: Buckle Rivet Studded Motorcycle Ankle Boots


Koristite kod RGN20 (do 31.12.2019.) i ostvarite popust:


Over $30.00, save $5.00; Over $40.00, save $8.00; Over $50.00, save $10.00; Over $60.00, save $12.00; Over $70.00, save $14.00; Over $80.00, save $16.00; Over $100.00, save $20.00 !  








Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook