Addax haul

18:26


Ćaos drage moje, nadam se da ste kod kuće i da više ne znate šta ćete da gledate, čitate, slušate jer baš zbog toga sam odlučila da podelim sa vama jedan haul post.
Pre nego što nas zadesila ova situacija bila sam do Addax radnje u Beogradu i iznenadila sam se s vrata kada sam ušla i videla sjajne popuste (i ne brinite svi ti popusti i dalje važe online). Odabrala sam par stvarčica i uspela da uslikam pre  nego što je proglašen karantin, tako da se nadam da ćete uživati u ovom postu.



 
Na prvoj slici imamo majicu i torbu iz Addax radnje. Nažalost tu istu majicu nisam mogla da nađem na sajtu, ali torbicu jesam i možete je pogledati OVDE.
Rešila sam da malo promenim stil i pređem na neki urbani, "kinda hood" stil, a sad koliko će me to držati videćemo.



Verovatno ne dugo jer evo već sledeća stvar je ova haljina sa sitnim cvetićima. Prosto nisam mogla da odolim jer toliko se lepo kombinuje sa kaišem i čizmama da mi je savršena za svaki dan a i za večernje izlaske.
I ona se rasprodala ali našla sam jednu kul leopard haljinu koju možete pogledati OVDE.




A onda sam pomislila ajde da uzmem i OVE čarape, neobične su mi, vidim da svi sad nose tako (pa čak i muškarci,da) upadljive čarape pa hajd' i ja što da ne jer kao što rekoh želim da malo promenim stil.



Ali opet na kraju privlače me ženstvenije stvari, mekane, romantične u različitim bojama, kao što je i ovaj džemper. Kratak je dosta i to nije nešto što ja baš volim, ali je divan na dodir i plava boja me naravno privukla odmah (jer ako niste znali do sad, plava je color of the year).
Kompletnu ponudu džempera možete pogledati OVDE.




I to bi bilo to, nadam se da uspevate da ostanete pozitivni bez obzira na ovo stanje i da ste optimistični jer sve prolazi u životu pa i ovo.. a onda kad krenemo u shopping! :)



#staypositive #stayhome





You Might Also Like

2 коментара

  1. Autfiti su ti prelepi, jako mi se svidja plav dzemper sa zadnje slike. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljive komade si odabrala :)
    A lepe su i fotografije :)
    Haljinica mi je predobra :)

    Milica
    missymj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook