Soft kozmetika

16:10



Ćao svima! Evo mene posle male pauze sa jednim beauty postom.
Danas pričamo u prirodnoj kozmetici brenda Soft. U pitanju je naš brend koji pravi razne proizvode za negu tela potpuno prirodno, organski. Svi ovi proizvodi imaju specifičan miris, ali skroz prijatan.



Kao prvo iznenadila sam se kada sam videla da su mi proizvodi stigli u veoma lepoj upakovanoj kutiji, tako da sve pohvale. Veoma cenim kada se neko potrudi i oko samog pakovanja proizvoda jer se onda vidi da ceo taj posao radi iz ljubavi. 


Prvo što sam dobila jeste ovaj sapun pod nazivom Lufa. Veoma je praktičan, prirodan sapun, dobijen hladnim procesom saponifikacije od ulja koštica grožđa, maslinovog, kokosovog, bademovog, ricinusovog i suncokretovog ulja, ši butera, kako butera, sa parfemskim uljem mancipana. Sve ovo mu daje dosta jak, specifičan miris i to mi se dopada.




Druga i omiljena stvar iz ovog paketa jeste organski buter za telo sa mirisom čokoladeee. Ljudi moji, ovo toliko lepo miriše da bih ga bukvalno pojela. Sastojci su: ši buter, kakao buter, kokosovo ulje, bademovo ulje i parfemsko ulje čokolade. Ima 60ml i super je za torbu. Buter je podosta tvrd ali kada uzmete prstom i nanesete na kožu momentalno se kao istopi i lako razmazuje.



I za kraj, treća stvar je ovo ulje za masažu. Nažalost, nisam imala priliku da ga isprobam ali miris je takođe lep, zapravo svaki proizvod miriše veoma slično i bočica mi se baš dopada. Sastav: ulje jojobe, ulje argana, ulje semenki grožđa, ulje badema, ulje avokada, ulje suncokreta, ulje masline, vitamin E, ekstrakt ruzmarina, etarska ulja lavande, mandarine, ruzmarina i mente.





Sve u svemu svi proizvodi su jako dobrog kvaliteta i ozbiljno razmišljam da što više pređem na prirodnu kozmetiku, što savetujem i vama jer možda sada kada ste mlade to vam deluje besmisleno ali kada ostarite vaša koža će vam biti zahvalna.


Soft kozmetika instagram: https://www.instagram.com/softsapun/?hl=sr




A mene zapratite i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 
- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook