DEAR LOVER popusti | wishlist |

20:17



Dragi moji, sigurno ste navikli do sad da često izbacujem predloge za sajtove gde možete naći dosta povoljne i lepe stvari. E pa ovo sada je ja mislim najbolje do sada, u pitanju je brend Dear-Lover. Možda vam ovako samo ime ne zvuči ništa posebno, ali kad uđete na sajt i vidite šta sve ima i po kojim cenama mislim da ćete kao i ja poludeti.
Ovo su moji neki predlozi:



Link: 

Apricot Ribbed Sleeves Turtleneck Sweater Pullover


Možete naći sjajne džepere koje kod nas obično koštaju po 3000 i više dinara, a ovde su do 15 dolara max. Kvalitet je veoma dobar,a to vam govorim iz iskustva jer sam i sama poručila par koje jedva čekam da obučem kada dođe baš hladno vreme.



Link: 

Yellow Cuddle Weather Cable Knit Handmade Turtleneck Sweater




Link: 

Pink Chunky Oversized Pullover Sweater




Link: 

Brown Long Sleeves Leopard Print Knitting Cardigan


Ali ovi TEDDY BEAR DEAR-LOVER džemperi su mi fantazijaaa, bukvalno jedva čekam da mi stignu, a sve ćete moći da vidite i ovde i na mom instagramu.



Link: 

Coffee Zipper Fleece Pullover Coat




Link: 


Nije li cela ova wholesale sweatshirts ludnica popusta sjajna? 

Pored toga na popustu su i:
- kupaći kostimi (neke možete naći i za po 3$!) - wholesale-swimwear
- haljine - wholesale-dresses
- divan veš - wholesale-lingerie


Iskoristite
Big Sale period i prođite lepo i jeftino.


You Might Also Like

6 коментара

  1. Great this on that site! Approved :)

    ОдговориИзбриши
  2. Like like like! Ovaj teddy bear dzemper je predivaaaan ♡♡♡

    ОдговориИзбриши
  3. Gracias por su oferta, buscaré la ropa en este sitio web, me falta un vestido de fiesta.

    ОдговориИзбриши
  4. Ok, to jak dotąd najlepsza strona internetowa. Przeszukam ubrania w środku.

    ОдговориИзбриши
  5. Żółty sweter z golfem jest naprawdę piękny. Gdzie mogę złożyć zamówienie?


    Outerwear for Women

    ОдговориИзбриши
  6. Hojeé la mayor parte de la ropa por dentro y descubrí que el precio era muy bajo.

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook