SWEATER TIME | DEAR-LOVER HAUL |

14:05


Iii danas sam tu sa drugim komadom odeće sa sajta Dear-Lover.com, u pitanju je ovaj, rekla bih, oversize džemper, brenda naravno DEAR-LOVER Ja sam ga poručila u veličini S međutim dosta mi je veliki, što se može primetiti na nekim slikama. Do sada nikada nisam praktikovala da nosim nešto što mi je veće, tačnije oversize odeću ali skroz sam zadovoljna. Šta vi mislite?







Možete ga naći ovde: 

Sage Green Cozy Long Sleeves Turtleneck Sweater
za samo 10.70$, tako da iskoristite BIG SALE akciju. Imate ga u šest različitih boja.




Zapratite me i na ostalim društvenim mrežama:



- INSTAGRAM: @_armaylle_ 

- YOUTUBE: Inspired by Marina
- FACEBOOK: Marinaaa style


You Might Also Like

5 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook