Orange obsession

15:28



Da, opet ja i narandžasta. Mislim da sam sve ljude u mojoj okolini smorila više sa narandžastom bojom, ali šta ću, obožavam je.
Vrlo je atraktivna boja koja privlači veliku pažnju i kao takva, veoma je popularna u svetu mode ove godine, a s obzirom na to da ide jesen, mislim da ćete se sa narandžastom na sebi baš fino uklopiti uz prirodu.




Ok, koliko puta sam u tekstu gore rekla reč "narandžasto"? Previše. Hajde sada da pređemo na drugu moju opsesiju a to su torbice. Trendovi se veoma brzo menjaju i preko nego što dođe kraj i torbicama oko struka, da malo popričamo o tome.
Ali bukvalno malo, jer nema tu šta mnogo da se priča sem da su veomaaa praktične.
Stvarno, torbe ponekad baš umeju da budu nepraktične, spadaju sa ramena, ruke nam nisu slobodne, kaiš predugačak i slično. Ali ovakva vrsta torbica ili kako mi to zovemo "pederuše" su skroz okej.








Sigurna sam da ćete već negde naći neku po vašem ukusu jer nema gde ih nema, a moju možete naći u H&M-u. 

You Might Also Like

1 коментара

  1. Svidja mi se putfit, a posebno natandzasta torbica, oko struka. Nekako je bas specificna u tom outfitu 😁

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook