Blooming Jelly HAUL

19:12


Skoro sam otkrila novi sajt, zapravo brend, u pitanju je Blooming Jelly. Dvoumila sam se da li da poručim nešto ili ne pa sam se odlučila za rizik i poručila sledeće dve stvari.


Obožavam sivu boju i iako ove sezone nije toliko aktuelna kao braon, meni se ova haljina mnogo dopala. Materijal je jako jako dobar, prijatna je i mislim da i odlično greje kada su hladniji dani. Siva se lako kombinuje uz sve boje, tako da sve preporuke.
Cenu možete pogledati ovde: 

ELEGANT FLARE SLEEVE BODYCON PARTY DRESS




A druga stvar, što nemam naviku da poručujem jer nisam sportski tip je ovaj duks. Tanak je iako možda ovako izgleda da je deblji materijal, što sam i ja mislila po slikama, ali ne.. Opet, ne smeta mi to, odličan je za ovaj jesenji period, uz neku kaficu, kao što i piše na njemu. :)
Cenu možete pogledati ovde: 

LETTER PRINT POUCH POCKET PULLOVER SWEATSHIRT





Za kraj, mogu vam reći da je Blooming Jelly kvalitetan brend, a dosta povoljan, pa ako ništa, bacite pogled na njihov sajt, možda nađete nešto. 

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook