BIMASK - recenzija -

17:00



Dugo nisam pisala o nekim beauty proizvodima, zato danas sam tu sa jednom dosta starom maskom za lice i kosu (od 1972. godine) BIMASK.
Godinama sam čula razne dobre činjenice o ovoj maski pre svega od moje majke. Ja sam je koristila za lice, jer ne volim maske za kosu.

Kažu da je maska od 100% prirodnog sastava, bez konzervansa.

A evo i šta jedna kesica sadrži:
- žalfiju
- nanu
- kamilicu
- majčinu dušicu
- ruzmarin
- grčko seme
- pšenične klice
- divlja ruža
- mineralna podloga "zelena glina" 




Pakovanje je veoma simpatično, dobijete kutiju koja sadrži 10 kesica. Maska je u prahu, a priprema je sledeća: 
- Sadržaj kesice prelijte sa pet kašičica ključale vode i mešanjem, u manjoj posudi (ja sam koristila šolju) napravite ujednačenu masu. Kada se malo ohladi prstima ili mekom četkicom, u tankom sloju nanesite ravnomerno na prethodno očišćeno lice, osim na usne i predeo oko očiju.
Ostavite BIMASK da deluje pola sata i kada se potpuno osuši i zategne lice, odstranite ga umivanjem mlakom vodom.



Meni je koža lica masna ka mešovitoj, tako da mi je zaista ova maska pomogla. U početku sam osećala blagi svrab ali ništa neizdržljivo. Miris me podsetio na žalfiju, dosta je intenzivan ali okej je. Ostavila sam je da deluje nekih 20-30min i očistila lice. Skida se lako, samo je bitno da je ostavite da se osuši dobro dok je na vašem licu.

Kažu da ova maska efikasno deluje u borbi protiv mitisera, bubuljica, akni i slično, uklanja prekomernu masnoću i normalizuje rad žlezda zaduženih za njeno stvaranje. Meni je to najbitnije kod svake maske jer brzo prosijam, a iskreno posle korišćenja ove maske nekih 4-5 sati zaista nisam prosijala.





Ovu masku možete koristiti i za kosu jer smiruje iritaciju kože glave uzrokovanu suvišnom masnoćom a sprečava i prekomerno opadanje kose vraćajući joj volumen i zdrav izgled.

Možete je poručiti sa njihovog instagram profila:
 bimask_herbamelis

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook