L'OREAL highlighter puder palette

15:09



Kako je crni petak prošao, nisam propustila da odem do najbližeg tržnog centra i vidim šta ima. Razne palete su bile na popustu, neke su još uvek, a pored paleti senki o kojima ću vam pisati, kupila sam i ovu paletu hajlajtera o kojoj ću vam danas pisati.



Pakovanje: Samo pakovanje ove palete je jako kvalitetno. Napravljeno je od čvrste plastike, lako se otvara i lepe je "rose gold" nijanse. Nema ogledalce, ali meni to ne smeta jer retko kad i koristim ogledala iz paleta.

Tekstura: Sve nijanse su veoma kvalitetne, ne truse se što je odlično, samo bih napomenula da se lepše nanose prstom nego četkicom.

 


Pigmentacija: Pigmentacija ima dve strane. Ja sam ovu paletu koristila i kao senku i kao hajlajter.
Kao hajlajter kada sam uzela četkicom i nanosila na jagodice nisam bila baš zadovoljna, nije bila jaka pigmentacija, a ja volim da to baš sija. Međutim, kada sam koristila hajlajtere kao senku odlično se pokazalo s obzirom na to da sam nanosila prstom na kapak.

Postojanost: Ovo je prvi hajlajter koji na mojoj koži i kapcima ostaje jako dugo i ne gubi na svojoj postojanosti, pa čak i do 12 sati koliko meni stoji kada sam na poslu.




Sve u svemu, jedna odlična paleta koju preporučujem za neku dnevnu varijantu šminkanja.

Link za kupovinu: KLIK OVDE 


Let's glow !



L'oreal paris La vie en glow palette de poudres illuminatrices highlighting powder palette

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook