Orange is the new black

10:03


Prema proceni američkog instituta "Pantone" koji se duže od pola veka bavi proučavanjem boja, 2019. godinu obeležiće atraktivna nijansa narandžaste boje. Narandžasta boja sa zlatnim podtonom simbolizuje našu urođenu potrebu za optimizmom i radošću i predstavlja otelotvorenje naše težnje da se kreativno izražavamo.




S toga, današnji outfit je baš takav, sklop narandžaste i crne kao idealna kombinacija i za dnevni i noćni izlazak. Akcenat je stavljen na patike, koje nije lako ukombinovati sa puno boja, ali crna, bela, krem i naravno narandžasta mogu da prođu.

Postoje ljudi koji su zavisni od kupovine patika (ako znate naziv, pišite mi dole u komentarima), ne mogu da kažem da sam baš zavisnik, ali u poslednje vreme samo patike gledam. Crystal star butik nudi sjajne kopije brendiranih patika, po odličnim cenama i zahvalna sam im na ovim predivnim “chanel” patikama, koje su i udobne i lepe i baš su nešto što bih ja nosila svaki dan s obzirom na to da je “chanel” moj omiljeni brend ikada. 






- jacket: ZAFUL
- sweater: H&M
- jeans: ZARA
- sneakers: CRYSTAL STAR 





More on instagram: @_armaylle_


You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook