Autumn trends

14:38


I da, nakon tromesečne pauze opet sam tu sa novom jesenjom kombinacijom, nešto što bih nosila svaki dan da mogu. 


Od svih stvari koje volimo kada je jesen u pitanju, promena sezonskih boja je ipak na vrhu liste. Pored toplih braon tonova, omiljeni su mi bogati crveni tonovi a danas vam predstavljam baš takav džemper koji mi je postao jedan od omiljenih komada odeće za ovu jesen, a najverovatnije i zimu.
Džemper je predivnog, mekanog materijala, veoma lepog na dodir, odlično greje, a gore je napravljen kao polurolka tako da vam ne treba šal kad je baš hladno napolju.
C&A ima odlične popuste tokom novembra, pa vam preporučujem da odete i pogledate ovaj i još hiljadu divnih džempera na raspolaganju.



Animal print je definitivno zavladao modnom scenom ove jeseni, polazeći od leopard printa do zmijske kože, za šta god se odlučili nećete pogrešiti. Ja sam se ovaj put ipak odlučila za snakeskin torbicu koju nosim svaki dan (bukvalno). Iako je generalno nepraktična, stane mi u nju novčanik, karmin, ogledalce i eventualno telefon ja obožavam da je kombinujem uz gotovo sve i ona mi je ozbiljan favorit i za jesen i za zimu. Obožavam i te zlatne detalje na njoj jer mi idu uz nakin često.
Ovakav model možete naći u Mango prodavnicama, ali takođe svuda sada imate slične torbice.
Odeća i modni dodaci sa štampom zmijske kože će dodati karakter svakom stilu. Predlažem vam da kombinujete ovakav print uz crnu ili braon boju najviše, što ću vam i prikazati u nekim od narednih postova.












- džemper: C&A
- pantalone: New Yorker
- čizme: St. George
- torbica: Mango
- šešir: random

You Might Also Like

1 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook