Serbia Fashion Week

17:22




I da, dragi moji konačno je počeo Serbia Fashion Week i presrećna sam što sam i ove sezone prisustvovala ovakvom jednom glamuru. Nažalost, ove nedelje sam imala i imam i dalje jako puno obaveza i mogla sam da prisustvujem samo sinoćnom događaju, ali sve u svemu bilo je fantastično!




Čim sam ušla znala sam da me čeka prelep ambijent, svaki kutak Master centra je sijao modom i umetnošću. Od Show room-a gde su predstavljeni modeli brojnih poznatih dizajnera do kozmetičkih štandova, sve je bilo savršeno.





Veče je otvorila kreatorka Sanja Veličković (Slovenia) sa predivnim haljinama u šarenim tonovima koje su idealne za proleće, mada bi mogle i lepo da ubiju jesenju monotoniju.







         Takođe naša kreatorka Maja Marukić koja inače dizajnira  samo venčanice i formalne haljine me prijatno iznenadila,  pogotovu što njenu reviju je otvorila mala devojčica koja je  dobila ogromne aplauze i osvojila srca svih nas.



E sad, ja znam da se u svetu mode jako puno experimentiše, ali Betaqmega (iz Češke) me čudno i možda čak neprijatno iznenadila.
Jedino ako se ovo obuče za Halloween može da prođe.
Po mom mišljenu u svim ostalim situacijama, ne, nikako!







Kao i prošli put, Belma Tvico (Bosna i Hercegovina) je bila više nego glamurozna. Svi dizajneri iz Bosne i Hercegovine me divno iznenađuju. Imaju komade koje bi svaka devojka obukla na nekoj proslavi.




Ali nešto najbolje što sam videla do sad je revija Erik Rosete (USA)! To je ljudi moji bilo više nego fantastično. Sama atmosfera i muzika revije je bila dinamična, komadi su bili premoćni, buntovni i više nego IN. 




 

Reči hvale imam i za Carmichael Byfield, koga pratim već duže vreme i drago mi je što je uneo ovoliko šarenih boja u svoju kolekciju.






I za kraj, jako mi je drago što sam upoznala našeg najpoznatijeg blogera na Balkanu Vladimira Gašića. Iskreno se nadam da će ljudi početi drugačije da gledaju na blogere i da cene njihov trud i rad.
Niko nije isti, svako ima svoj hobi ili posao koji voli. Ne treba osuđivati, upoznajte prvo osobu i onda sudite! 





Za još slika, posetite facebook stranicu Serbia Fashion Week.

Planiram da i da izbacim jedan vlog od sinoć, da vidite zaista kako je sve izgledalo, tako da pratite me na facebook-u: MARINAAA STYLE i budite u toku!

You Might Also Like

2 коментара

  1. Odličan post. Jako zanimljiv iskustvo, slike su odlične.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike, bas mi se svideo post :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti :-*

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/11/bran-castle-draculas-castle.html

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook