Oktobarski favoriti

11:03



Nakon što sam uradila novi dizajn blog-a, odlučila sam da dodam jednu novu rubliku a to je Beauty. Tu ću pisati o raznim kozmetičkim i drugim proizvodima, moja mišljenja o njima, recenzije i slično.

Počeću sa oktobarskim favoritima. Imala sam još dosta stvari, ali ove su mi nekako omiljene i njih sam najviše koristila.


Prva stvar su kreme. Dugo sam tražila neku kremu za suve ruke i odlučila sam se za ovu Garnier-ovu. Stvarno sam zadovoljna, stavljam je na ruke svaki dan i mogu vam reći da ima efekta. Cena je oko 250din.
Što se tiče lica, ja imam masnu T zonu i par bubuljica, tako da mi ova Nivea krema zaista pomaže. Koristi se ujutru i uveče, daje predivnu svežinu vašem licu i divno miriše. Cena je oko 550din.


Sledeća stvar su Catrice rumenilo i maskara. Ja inače mnogo volim Catrice brend, imala sam njihov tečni puder i ruževe još dok nisu stigli u Srbiji i kad sam čula da su došli i na našem tržištu bila sam oduševljena. Možete ih naći u DM-u.
Rumenilo je predivno. Matt je, ima tako laganu i nežnu teksturu i fino se nanosi. Moj je u nijansi 020 La-Lavender, a ima čini mi se i svetliji. Cena mu je oko 550din.

 Što se tiče maskare, ja sam prezadovoljna. Volim četkice koje su malo ukrivljene i koje nisu onako previše guste. Ima duboku crnu teksturu i s obzirom da je ja stavljam obično u dva sloja daje efekat veštačkih trepavica. Cena joj je oko 450din.




Kada je u pitanju bronzer, koristim već duže vreme samo Sephora bronzer i za sada sam zadovoljna. On u sebi ima i kao ovaj beli highlighter međutim ja nisam zadovoljna njime. Ni ne vidi se kad se stavi, tako da i ne koristim ga baš. U većini slučajeva koristim samo braon nijansu i to je to. Cena mu je bila ja mislim oko 1700din, bio je na popustu.


Sledeći je moj omiljeni puder, L'Oreal Paris True Match tečni puder. Ovaj je u nijansi 2.C Rose Vanilla, dok sam preko leta koristila tamniji 3C. Definitivno je najbolji puder koji sam koristila i koji stalno kupujem. Postojan je, odlično pokriva, skroz je lagan, nemate onaj osećaj težine na licu, sadrži vitamin B5 i E koji savršeno neguju kožu. Cena mu je 1250din. (bio je na popustu, inače je oko 1500din)


Sledeća stvar je Balein dezodorans. Ako ste primetili (možda) izbacili su novu kolekciju mirisa, ja sam izabrala ovaj Soft Rock i divan je. Svi ovi novi dezodoransi imaju novu tehnologiju sa koncetrovanom formulom 200ml=400ml i efikasnom tehnologijom raspršivanja koja udvostručuje broj upotreba. Cena je 300din.


I za kraj, nešto što nije kozmetika ali morala sam da stavim u favorite jer ja bolju stvar za osvežavanje vazduha nikad nisam imala. U pitanju su ovi štapići koje stavite u mirišljavu tečnost i time osvežavaju prostoriju. Iznenadila sam se koliko jako ovo miriše, ja je držim u dnevnoj sobi ali mi ceo stan miriše od toga. Pošto sam bacila pakovanje, stavila sam vam sliku da vidite kako izgleda, možete naći u DM-u, a cena je oko 350din.




Nadam se da vam se svideo ovaj post, biće još postova u vezi kozmetike, a u koliko možda želite posebnu recenziju nekih od ovih proizvoda ostavite mi dole u komentarima.

You Might Also Like

5 коментара

  1. Ni jedan od ovih proizvoda do sada nisamm koristila ali mi izgledaju jako simpaticno i vrlo koristno. Veliki lajk za post, odlicno je napravljen

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Proizvodi su zanimljivi, moram da probam maskaru! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Dala si mi dobru ideju o mirišljavim štapićima u stanu, inače odličan post! Probaću i maskaru. Pozdrav! :)

    http://makeupreporter.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook