This summer is all about straw

01:22


Pre neki dan mi je stigao dugo očekivani paket, a u njemu šešir i torbica. Dve stvari koje su neophodne sa predstojeće letnje dane, obe sa sajta DRESSLILY. 



Sa torbicom sam iskreno prezadovoljna.. Ove godine kao i prethodne, platnene torbe ili torbe od slame dominiraju, čak i u nekim jarkim bojama. Ipak, ja sam se opredelila za ovu neutralniju, nude-pesak boju, jer lakše se kombinuje uz sve ostalo. Jedina mana bi bila što je predugačka, bar za mene, ali to se na slikama ne vidi, što znači da može da se sredi.
Veličina je takođe taman, može dosta toga da stane u njoj, tako da sve preporuke.

Ukoliko planirate da investirate u neku ovakvu torbu, imaćete ujedno i stil koji će želeti svako ovog leta, a ovu torbicu možete naći OVDE:
 Round Shape Straw Woven Crossbody Bag



A kada bih morala da izaberem jedan modni detalj bez kojeg ne mogu da zamislim leto - to bi verovatno bio šešir. Gledala sam da se slaže uz torbicu tako da su skoro iste boje. Solidan, srednje veličine, odličan za svaki dan.. I mislim da šeširi upotpunjuju svaki damski izgled, mogu odlično da se ukombinuju uz sve letnje odevne kombinacije, a i štite od jakog sunca i UV zračenja, tako da treba li vam još neki razlog da nabavite isti?
Cena mu je takođe veoma pristupačna, možete pogledati OVDE:
 Beach Straw Woven Hat







Here are the new arrival:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

3. Free Shipping for orders over $45.00 
20% Discount code: GBJKNO

($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook