I'm back

14:04


Posle par meseci, evo me sa novom kombinacijom. Nije me bilo iz razloga što zaista nisam imala vremena. Ovaj blog meni zaista puno znači i uložila sam u njega dosta truda i ljubavi. Naravno, bilo je trenutaka kada mi se nije pisalo a "morala sam", ali na kraju sam uvek bila ponosna na svaki post. 



Današnji outfit je baš nešto što bih nosila svaki dan. Majica je prilično jednostavna, bela sa sidrima, pamučnog je materijala i skroz prijatna. Suknju ste imali prilike da vidite i pre, kupljena je u Italiji i 

zbog toga je posebno volim. Sve to sam upotpunila sa crnim sandalama i torbom i mislim da sam spremna za grad.

Sa crno belim kombinacijama nikada nećete pogrešiti, bilo da se radi o dnevnom ili noćnom izlasku.










T-shirt: Incognito
Skirt: Terranova
Shoes: Mistery_shoes
Bag: Zaful


You Might Also Like

1 коментара

  1. Draga outfit je savrsen. Veoma mi se dopada... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    www.ioannesstyle.com

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook