Little brown baby

15:55



Svaka devojka sigurno ima svoju omiljenu torbu za svaku sezonu, pa tako i ja ove zime ne ispuštam iz ruke ovu malecku. U pitanju je torba sa sajta ZAFUL. Veoma je mala i lepa, stvorena je za večernje izlaske međutim ja je nosim i kada idem u kratke šenje kada mi ne treba puno stvari. 



"Trpi" svega nekoliko sitnica, kao što su novčanik, karmin, maramice i eventualno telefon što je meni sasvim dovoljno nekad. Kvalitet je jako dobar, to zaista moram da pohvalim jer nisam se tome nadala.
A mali savet, kao što je naprimer vašim rukama potrebna hidratacija tako i vašoj torbi.
Kada na nju namažete hidratantnu kremu, ona će postati glatka i nestaće sve vidljive pukotine na koži. Pre nego što je hidrirate, pređite preko nje četkom i uklonite pršljavštinu i prašinu. Sačekajte 10 minuta da upije koliko može, a onda uklonite višak kreme.







Možete je pronaći u više boja - OVDE .

You Might Also Like

3 коментара

  1. lovely work, I have learned something new about bags.

    Chris from blaqpix.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divna torbica, stigla mi je pre 10ak dana ista u crnoj boji i već je jako voljena. :)

    https://little-diary-by-jovana.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Torba je apsolutno preslatka! Jako mi se sviđa što je napravljena tako da se pomoću kreme mogu ukloniti pukotine. ☺

    Novi post na Misseslandy

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook