Wild and free

19:22



Počela je sezona muzičkih festivala, a takvi događaji pored dobre muzike i atmosfere su mesta gde možete videti neke od najlepših kombinacija za leto i predstojeće festivale i obavezan je boho stil, koji je neizbežan.
U ovom postu ću vam prikazati moja dva predloga.

Prvi predlog je ovaj cvetni kombinezon, kupljen je u H&M-u prošle godine, ali i ove godine možete naći slične, čak i još lepše dezene. Ovakvi kombinezoni su veoma udobni, pamučni i nećete se "kuvati" u njima. Predstavljaju jedan od univerzalnih odevnih komada koji su pogodni i za dnevnu i za večernju varijantu.



A drugi predlog je nešto malo smeliji, a to je ovaj beli komplet koji ga nosim već dve godine i nikada mi neće dosaditi. Uzela sam ga sa sajta ZAFUL. Kvalitet nije baš najbolji jer je poliester, pa i uveče bude dosta toplo u njemu, ali za lepotu mora nekad i da se trpi (kako kaže moja mama). Ima preslatke ruže na njemu, što ga dodatno čini još lepšim za ove tople festivalske dane.





You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook