Galafarm summer prepare

21:37


Zdravo svima, u ovom postu želim da podelim sa vama svoje utiske o novom paketu koji sam dobila. U pitanju je paket proizvoda od GALAFARM-a i baš sam se radovala ovoj saradnji jer nije prva. Zapravo, pre nekih dve godine smo isto sarađivali i bila sam takođe veoma zadovoljna.



Sam paket me baš oduševio, to kako su sve lepo upakovali i porukica, ma sve!




Prva stvar je ovaj sprej protiv komaraca i krpelja Citrogala. Leto se polako bliži, a komarci su još brži pa su već i stigli, bar u mom gradu. Od kako sam dobila ovaj sprej, obavezno uveče uz neku haljinu ili kratke rukave naprskam na kožu i ovaj sprej.
Zaštita traje od 4-7 sati verujte. Miris gotovo i da nema, blag neki osvežavajući, ali jedva jedva da osetite. Preporučuje se 2 do 3 puta na dan da se naprska za celodnevnu zaštitu.
I sigurna je zaštita i za decu, ali ne mlađu od godinu dana.





A druga stvar je losion za sunčanje Solarus. Moj je zaštitni faktor 27 a ima i čini mi se faktor 18. Bočica ima 200ml, što je možda dovoljno za jednu osobu, jedno leto.
S obzirom na ovo užasno vreme kod nas, ja ga još uvek nisam koristila, ali mogu vam reći to što piše na pakovanju,a to je da se lako upija, ne ostavlja masne tragove i ne blokira pore omogućujući koži da diše. Treba naravno da se nanosi na suvu kožu, bar 15min pre izlaganja suncu.
Miris je baš onakav kao neka najobičnija krema za hidrataciju, veoma prijatan.




Galafarm je došao i u Srbiju, s obzirom na to da je to makedonska kompanija. Cene su veoma pristupačne, a kvalitet je odličan. Neke njihove proizvode možete naći u Lilly-ju to znam, a za ove i sve ostale, posetite njihov sajt i raspitajte se kako ide poručivanje:





You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook