It's Kavos babe

16:42


Kalimera dragi moji! Današnji post je posvećen samo moru, suncu i lepim uspomenama sa Kavosa.

Kavos je mesto isključivo za mlade. Nalazi se na Krfu i rezervisano je za danonoćne žurke, zbog čega sam ja i izabrala baš ovo mesto. 



Prilično je malo mesto, sastavljeno od veoma lepih kuća odnosno apartmana (skoro svaka kuća ima bazen), glavne ulice koja je centar svih dešavanja i koja se sastoji od mnogobrojnih klubova, prodavnica suvenira, marketa, restorana i slično i naravno plaže koju obično niko ne hvali. Zašto?
Plaža koja je peščana nije nešto preterano sređena, ima po malo smeća (pikavci, razne biljke koje je more donelo i slično) a i temperatura mora mi se učinila prilično niska za razliku od drugih plaža gde sam bila + voda je poprilično prljava.
Zaključak je taj da Kavos nije mesto gde možete uživati u kupanju u moru i hedonizmu na plaži. Za to sve preporučujem mesto odnosno plaže Marathias i Glyfada, koje su veoma veoma lepe.
Marathias ima odličnu peščanu plažu i zanimljive beach bar-ove gde možete uživati uz muziku, a Glyfada važi za najlepšu plažu na Krfu i mogu reći da jeste, voda je neverovatno čista, takođe ima deo sa stenama (što možete i da vidite na slikama) koji je fantastičan za slikanje, skakanje itd.





Ja sam otišla preko agencije BALKAN FUN i pošto je ovo party putovanje uz narukvicu sam imala razne dnevne žurke na bazenima i naravno noćne koje su bile odlične. Cene koktela takođe su veoma pristupačne, samo što kokteli nisu jaki i to je jedina stvar koju ja moram da kritikujem. Stavljaju dosta leda + dosta Sprite-a i to sve razblaži previše žestinu i bude jako slabo. Žurke su bile sjajne svaka za sebe, muziku je puštao naš DJ (od strane do domaće muzike, sa odličnim prelazima) a posebno bih odvojila beach bar ISLAND BEACH RESORT gde smo dva puta imali žurku i to su definitivno bile najbolje na celom putovanju.

Takođe smo posećivali ostrvo Vido, grad Krf koji me oduševio i imali smo najluđu žurku na brodu sve do Plave Lagune koju ne mogu opisati rečima koliko je divna i ta boja vode... 


Kavos

Ako ste zainteresovani za ovu destinaciju još uvek imate ponude na sajtu  > FUNGROUP.RS <
Od mene lično imate sve preporuke za ovo mesto, a ako imate neka pitanja pišite mi na instagramu: _armaylle_ 


Vido

Krf



Marathias

Blue lagoon





Glyfada


Island beach resort



A sad, za kraj, da pređemo malo na beauty deo, biću kratka.. Od preparata za sunčanje koristila sam Sun Dance kremu sa zaštitnim faktorom 30 iz DM-a prvih 2-3 dana, a onda sam polako prešla na Biobaza ulje za sunčanje i na kraju naravno omiljena stvar, a to je Biobaza marmelada za sunčanje koja mi je omogućila na kraju divan preplanuli ten i to vam je ogromna preporuka od mene za ovo leto. 


Za više slike, pratite me na instagramu: _armaylle_ 

You Might Also Like

2 коментара

  1. Dopada mi se to sto si tako iskreno pisala o svemu tamo... bila sam prosle godine i slazem se sa tobom za sve... ����

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook