Fake?

17:06


https://www.rosegal.com/makeup-brushes-tools/portable-facial-eye-makeup-brushes-1181518.html?collect_id=22296463?lkid=11627849
Prvi beauty post u ovoj godini biće o četkicama. Pre svega mislim da znate da nisam ljubitelj “fejk” stvari, a pogotovu šminke, međutim čula sam dosta dobrih komentara o ovakvim četkicama pa sam odlučila da probam.
U pitanju je kopija Real Techniques četkica i kao što vidite ima 6 komada u pakovanju.

Iskreno nisam nešto oduševljena ali su okej.
Četkice su veoma mekane što meni nekad ne odgovara, ali veoma lepo uhvate proizvod.



Od svih najviše mi se dopada četkica za blendanje, tačnije ne znam da li je ona namenjena tome ali ja je koristim za blendanje senki. Odlična je, odgovara mi što je mekana i nežna i veoma lako se sa njom radi. 



Takođe dve velike četkice koristim za rumenilo i bronzer. Nisu loše, opet kažem, nežne su prilično tako da ako volite ovakve četkice sve preporuke. 



Dve srednje četkice još uvek nisam koristila i ne znam ni da li ću jer mi nekako ne odgovaraju. Verujem da su namenjene za puder ili korektor, ali ja imam svoju omiljenu Blush-ovu četkicu za puder koju ne planiram da zamenim, dok drugu bih možda koristila za korektor.



I poslednja najmanja četkica koju ja posedujem je ova ljubičasta koja je naizgled lepa međutim ne znam kako bi poslužila jer je npr. za ajlajner previše mekana i gusta, jedino za nanošenje neke senke.. Imate li vi neki predlog?



I za kraj dodala bih da su mi u paketu takođe stigle i ove predivne minđuše sa kojima sam prezadovoljna! Stigle su u pravi čas za praznike i često ih nosim kada idem negde. Imate na sajtu ROSEGAL dosta lepog nakita, tako da bacite pogled. Ove moje možete naći OVDE.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Ja sam neko ko voli da eksperimentise sa sminkom i ko nema problem da proba cak i fake kozmetiku (naravno ne budere, prajmere,maskaru i slicno, ali poneka senka, sjaj, olovka za obrve i slicno, sto da ne). Cetkice rado kupujem sa sajtova i uvek me oduseve, te mi je zato drago da cujem i tvoje misljenje na ovu temu. Jako zanimljiv post. Odlicna recnezija draga.

    My blog: https://thestoryofagothic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook