Denim is coming

16:47



Teksas je večan ali svake sezone kreatori lansiraju nove modele jakni, farmerki i haljina u skladu sa novim trendovima. Ako imate iscepanu teksas jaknu u ormanu a mislite da više nije aktuelna varate se.
Proleće nam stiže uskoro, a ja se polako pripremam za prolećne dane i danas vam predstavljam sigurno buduću omiljenu jaknu, a to je upravo ova teksas jakna sa ZAFUL.





Kvalitet jakne je odličan, iscepana je na više mesta što mi se veoma dopada. Veličina na meni je S i taman mi je, za više detalja klik OVDE.  Moram da priznam da mi je veoma brzo stigla i zbog toga moram da pohvalim shipping koji je sve bolji i bolji.

Sa ovakvom kombinacijom nikada nećete pogrešiti i jakna ne mora da bude iscepana, dovoljno je da bude teksas i uvek ćete biti u trendu. 



Takođe sam poručila i naočare koje vidite, koje su mi velike ali sam išla na rizik da li da poručim ili ne s obzirom na to da naočare uvek volim prvo da probam da vidim kako mi stoje. Zadovoljna sam, samo kada budem videla kako da ih smanjim da mi ne spadaju. Možete ih naći OVDE.






- denim jacket: ZAFUL
- pants: New Shangai
- boots: ROSEGAL
- a bag: Metro obuca
- glasses: ZAFUL

You Might Also Like

2 коментара

  1. Jaknica je prelepa, odlično si ukombinovala :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. I love denim so much! You look fantastic in this outfit! Great photos.
    Have a nice day darling! ♥
    Visit: My blog ♥ Malefica!

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook