Always organised

18:15



Da li i vi volite da vam šminka bude lepo složena? Sa sajta ROSEGAL mi je stigao organizer sa kojim sam ja prezadovoljna. Nisam očekivala da je toliko veliki, dimenzije su 30 x 13,5 cm i u visini je 9 cm. Kvalitet je odličan, napravljen je od plastike ali je plastika prilično debela i jaka. Pregrade možete sami da vidite, ima mesta za apsolutno sve. Cena mu je možda malo jača, možete pogledati OVDE, ali mislim da vredi.




Takođe sam poručila beauty blender-e jer sam htela da vidim kakav je kvalitet. Još uvek ih nisam isprobala ali čim budem probala javljam vam utiske.
Možete ih naći OVDE.




I za kraj, imam trenerku sa mog omiljenog sajta ZAFUL, koja je topla preporuka za ove hladne dane, jer ima mekanu vunu sa unutrašnje strane. Poručila sam je da bih je nosila u kućnoj varijanti i veoma je prijatna. Možete je naći OVDE.



You Might Also Like

1 коментара

  1. Odličan post! Prekrasni su organizeri i sama imam dva slična te sam prezadovoljna *-* Trenirka je prekrasna *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook