NYX Ultimate Shadow Palette

13:12



I dugo očekivani post je tu, u pitanju je recenzija ove prelepe NYX palete senki. Trudila sam se da vam što bolje prikažem ovu paletu, s toga sve slike su bez filtera.



Od kako je počela jesen tražila sam paletu sa baš ovakvim bojama. Ultimate Shadow paleta senki sadrži 16 zaista visoko pigmentovanih nijansi u specijalno odabranim kombinacijama toplih, neutralnih tonova.
Ova profesionalna paleta poseduje senke mat, satenskog, sedefastog i metalik finiša.

Moja je u broju USP03. Pakovanje je praktično, nema aplikatora niti ogledalo (kao što možete da vidite). Malo se teže otvara, ali moguće da će vremenom biti lakše.



Sve senke u paleti su jako pigmentovane, sem možda prve i treće senke koje su inače mat. Možda vam na slici ne izgleda tako, ali pošto imam nokte nisam mogla baš mogla lepo da prenesem na ruku.
Sviđa mi se što ima i senke koje su za neku dnevnu varijantu, dok ima i onih tamnijih koje su odlične za neki večernji izlazak. Ja ih nanosim Blush-ovim četkicama i obavezno ispod stavim bazu za senke.



Mat senke su po mom mišljenju za nijansu pigmentovanije nego ostale i zato treba pažljivo da ih nanosite i jako dobro da ih blendate. Trajnost svih senki je prilično duga, a opet lako se skidaju sa bilo kojim sredstvom za skidanje šminke (ja trenutno koristim Mixa micelarnu vodu).

Iznenadila sam se koliko je druga po redu senka lepa kao hajlajter. Prvo sam je koristila ispod obrve, pa sam probala malo na vrhu jagodica i sjajan efekat sam postigla.



Sve u svemu, ova paleta je odlična za početnike kao i za devojke koje nemaju ili ne žele da odvoje hiljadu i hiljadu dinara za skupu šminku, a opet mislim da je odlična i za profesionalce.

Možete je naći u Alexandar Cosmetics i cena ove palete je 2000din.



(jedna slika sa blicem)



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook