GR Liquid Matte Lipstick

17:42


Još jedna radna nedelja je pred nama, a ja vam ovog ponedeljka donosim recenziju Golden Rose mat karmina.
Znam da će možda zvučati čudno, ali ja baš i nisam ljubitelj mat tečnih karmina. Više preferiram obične mat karmine i ovo je moj prvi mat tečni karmin.

Probala sam kod drugarice Aurine mat tečne karmine, međutim meni se apsolutno ne sviđaju, previše su mi nekako lepljivi, pa sam odlučila da probam Golden Rose.






Dolaze u jako lepom pakovanju.






                     I cena im je jako povoljna




Iskreno, jako sam iznenađena kvalitetom. Prva stvar je što se jako lepo nanosi, ponekad u žurbi nisam baš precizna međutim s ovim karminom nemam nikakvih problema. Moj je u broju 10 i možda malo deluje "mrtvački" (što bi rekla moja mama) međutim lepo se uklapa i s dnevnom šminkom i sa nekom večernjom.
Druga stvar zaista traje dugo, znači postojanost im je i  preko 6 sati. Ja sam i jela i pila i nije se skinulo ni malo što je po meni bilo iznenadjujuće s obzirom na cenu, dok ima karmina koji su mnogo skupljiji pa brzo nestanu.


Četkica im je fenomenalna, praktična  i ispunila je moja očekivanja. Pigmentacija je odlična, nije lepljiv karmin, skoro ga i ne osetite na usnama. E sad, bez obzira kakve usne imale, pre nanošenja bi bilo poželjno da hidrirate usne labelom ili nekim drugim balzamom (neko koristi i pantenol kremu).



Sve u svemu, odnos cene i kvaliteta smatram odličnim i planiram da probam još koju nijansu, pa ću vam napisati utiske.
Ukoliko imate preporuke još kojih mat tečnih karmina (a da nisu Aurini) ostavite mi dole u komentarima.

:*



You Might Also Like

10 коментара

  1. Imas prelep prelep osmeh! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ti devojko kidas koliko si lepa i tako savrseno pises...samo tako nastaviiii

    ОдговориИзбриши
  3. Ni na jednoj blogerki nisam video tako lep osmeh :)

    ОдговориИзбриши
  4. Preporucujem 03 �� Inace odlicni su im tecni mat ruzevi, ocekujem da se pojavi nova kolekcija nude

    ОдговориИзбриши
  5. Drugarica mi je preporucila nyx liquid lipstick trajao joj je oko 6 meseci.Stim sto je znatno skuplji,cena je oko 1200 dinara.Zelela sam da ga isprobam ali svi hvale ovaj GR pa cu ipak njega kupiti.Ovaj post moram priznati me je privukao,divno pises.I blog ti je divan,samo tako nastavi.Ako zelis uzvrati follow: emmarecenzija.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam ove Golden Rose ruževe. I moja omiljena nijansa je 10. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Moraću probati ovaj karmin, iako ga nijesam uspjela vidjeti na policama kod nas u Crnoj Gori, izgleda kao dobra alternativa NYX-u xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Pratite me na instagramu

Like us on Facebook